dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Klarer bare ikke å huske hvordan jeg strikke vrange msker,har sett på siden til strikkeskolen også,men får det ikke til å stemme... Noen som kan hjelpe??
Myra Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Du må ta tråden foran arbeidet i stedet for bak som på vanlige masker. Litt vanskelig å forklare, du får prøve.
Grateful mom Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Har aldri tenkt på at man legger tråden foran før man begynner, har gjort det på en annen måte tror jeg, ved at jeg henter tråden bakfra før jeg går ned i masken. Men kommer ikke på hvordan jeg skal forklare det nå uten strikketøyet foran meg!?!?! Men får du noe ut av denne da? http://www.pinnsvindesign.no/strikkeskole.htm
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Har sett på den,men får det ikke til å stemme jeg. Blir gal snart,har prøvd alt....hehe. Kunne det jo før. Hvor er mamma når jeg trenger henne...hehe.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Endelig fant jeg det ut...puhh....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå