Gå til innhold

Skatten kom ikke i dag heller!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, og jeg som var så sikker på at i dag kom den ihvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fått den jeg heller gitt, og venter spent..vi får vel vente til neste uke da. Trodde de hadde lagt den på altinn nå men lå ikke der heller min så.. vi får ta frem tålmodigheten :)

Skrevet

Jeg fikk den i dag! ....fikk igjen så er superfornøyd! Hurra

Skrevet

Eh? Skatten kommer vel ikke ennå? Er det selvangivelsen du mener?

Skrevet

Håper den er i posten når jeg kommer hjem idag!

*krysse fingre og tær*

Skrevet

Jeg regnet med at det var selvangivelsen ho mente ja :)

Skrevet

Her kom den og det ble en liten sum å betale tilbake men det kunne vært verre. Helt som ventet.

Skrevet

vi har heller ikke motatt dn:( jeg er så spendt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...