mastermind Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Ååå, og jeg som var så sikker på at i dag kom den ihvertfall!
Hønemor30 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ikke fått den jeg heller gitt, og venter spent..vi får vel vente til neste uke da. Trodde de hadde lagt den på altinn nå men lå ikke der heller min så.. vi får ta frem tålmodigheten
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg fikk den i dag! ....fikk igjen så er superfornøyd! Hurra
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Eh? Skatten kommer vel ikke ennå? Er det selvangivelsen du mener?
blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Håper den er i posten når jeg kommer hjem idag! *krysse fingre og tær*
Hønemor30 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg regnet med at det var selvangivelsen ho mente ja
Mamma`n til Trym Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Her kom den og det ble en liten sum å betale tilbake men det kunne vært verre. Helt som ventet.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 vi har heller ikke motatt dn:( jeg er så spendt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå