Gå til innhold

Om kjønnsvorter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en vorte nedentil en god stund, men nå synes jeg den har blitt stor og sjenerende.. (med tanke på partner) Den er ikke vond eller irriterende på noen annen måte.. Er dette noe jeg kan/bør behandle mens jeg er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det bør du behandle. kjønnsvorter kan smitte babyen i fødsel, så ta en tur til legen du. Det er ikke farlig, men litt kjedelig hvis den lille får det.

Skrevet

Jeg også fikk en kjønnsvorte med det samme jeg ble gravid. Fikk den fjernet med legen i uke 8 (han bare skar den bort) men den kom tilbake nesten med det samme. Det jeg gjorde så var å "tenke den bort"!

Det høres kanskje litt vannvittig og sprøtt ut, men det funket!

Det jeg gjorde var å innbille meg at kjønnsvorta var borte. Så ofte jeg kom på det så fantaserte jeg om at den var borte - drømte om at jeg tok på meg nedentil og at det var glatt og fint, og kjente på følelsen av hvor godt dette kjentes ut. Jeg fantaserte om at kjæresten min "gikk ned på meg" og at kjønnsvorta var en saga blott. Dette gjorde jeg så ofte som jeg husket på det. Jeg innstilte meg rett og slett på at jeg ikke hadde noe kjønnsvorte. Etter ca 4 uker så var kjønnsvorta borte, og det er den ennå!

Du kan lese mer om tankens kraft på http://www.thesecret.tv/

Lykke til håper det funker med deg også!

Hilsen ei som har oppdaget hemmeligheten ;-)

Skrevet

øøøøhhhhh? wtf?

du vet at kjønnsvorter kommer og går? at det ikke er noe man tenke seg til, men at de har varierende utbrudd???? så hvis den "plutselig" forsvant etter 4 uker tror jeg ikke det var fordi du tenkte den vekk.

Skrevet

Synes du skal ta en prat med legen din.

Har dessverre også liten tro på tenkemetoden. Dette er et virus som kan komme og gå, eller som bare kan forsvinne. Jeg hadde selv en laseroperasjon for noen år siden og har heldigvis ikke hatt noe tilbakefall.

Skrevet

Du velger selv om du tror på det, eller ei. Samma for meg hva du tror på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...