M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Er dere kommet langt i prosessen nå? Tenker på deg og håper spiren sitter som et skudd!!!!!!!!!!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Så kjekkt du tenker på meg. jeg har sprayet siden 20.mars, det er det som blir kallt nedregulering. man kommer på en måte inn i en kunstig overgangsalder. Så nå sliter jeg med hodeverk, hetetokter og søvnløshet. men på mandag skal jeg starte med enda flere sprøyter enn det jeg tar nå, så da skal eggene modnes. Vi håper på uttak den 21.april. Er veldig redd for å mislykkes, samtidig som jeg vet at det er stor sannsynlighet for at vi gjør det. Jeg er veldig nedfor for tiden, fordi jeg vet at det er np eller aldri. klarer vi det ikke nå så blir det ingen liten baby noen gang. Jeg er så redd for jeg ønsker ikke å bruke mine neste 20 år å se på alle mine venniner få baby:(
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hei tryne, jeg tenker også ofte på deg, men er innom ass befr av og til for å se hvordan det går med deg Håper virkelig at det blir spire på deg på første forsøket, det fortjener du! Du er alltid her og oppmuntrer oss andre prøverne/sliterne, og er alltid den vi kan spørre når vi lurer på alle mulige ting ang oss selv og vår situasjon... Jeg skjønner at du er nedfor og redd... Selv om jeg ikke har samme problem som deg (har bare ikke el av meg selv, og pergo gir meg ikke det på hver kur heller), så er det snart ivf søknad for oss. Etter denne pp er det rett til gyn for søknad, og jeg har tenkt likt som deg. Hvis vi ikke får det til på de offentlige ivf forsøkene, blir vi kanskje aldri gravide. Så det er vel bare sånn det er å ha et problem ang. det å bli gravid, man tenker alltid på worst case scenario... Du har et større problem pga lite egg igjen, enn meg selvfølgelig. Men vi er flere som sliter med samme tankene... Ønsker deg MASSE lykke til, og håper du blir gravid nå...
2prinsesserogbim Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 innom å sniker litt her.... Ønsker såååå sterkt at dere skal klare det.... jeg blir så inderlig lei meg på dine vegne.. Jeg kan forstå at det må være utrolig leit, syns det er veldig leit bare med meg, og deg er det jo utrolig mye verre med... Det går nok ikke an å beskrive hva du må føle.. Men jeg håper så hjertelig at det skal ordne seg for dere.. Dere fortjener det så mye... Det er så urettferdig at det skal være sånn for de som har så lyst på barn.. og så er det noen som kan få men ikke vil ha, skjønner det ikke.. men det er vel heller ikke meningen at vi skal forstå det... Jeg tenker mye på dere..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Sp kjekkt å høre at det er noen som faktisk bryr seg. Jeg vet vertfall med sikkerhet at om jeg klarer å få dette barnet så gidder jeg ikke mer, da er jeg ferdig med å prøve å få barn. Det tar opp så mye tid, krefter og energi. Til Lucy. Jeg håper du klarer det snart, det er tøfft å prøve i mange år, å jeg håper virkelig at du nermer dg slutten, du er vertfall en god kandidat for IVF:) Til alexandra Du har ditt å slite med, mennå som du har fått en diagnose så vet de hvilken behandling som kan funke for deg, da er det lys i tunnelen
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Uff Trynet. Ja jeg skjønner godt at du har det tungt! Jeg håper inderlig på dine vegne at det går bra med en gang!!!!!!!!! Tenker masse på deg og krysser alt jeg kan for deg!!!!!!!!! Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå