Monajenten Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Har helt glemt å svare, lever visst litt i en boble for tiden:-O Ikke noe nytt på husfronten. Ang. jobb har jeg blitt innkalt til intervju hos Stoff&Stil på onsdag. Meeen jeg er så usikker for det ligger i Salhusveien og blir vanvittig lang reisetid siden jeg ikke har bil...når skal jeg få se ungene liksom:-/ Så med mindre de tilbyr meg en million i lønn og firmabil, så tviler jeg på at jeg kan takke ja om jeg skulle blitt tilbudt jobb..:-s Har søkt på Haaland Sko på Lagunen også, men det er alltid mange som konkurrerer om de jobbene, så spørs om jeg får den. Og Lucas har offisielt fått barnehageplass i dag, fra 6. august:-D Hvordan går det med dere? :-)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ja, det blir langt og busse. Kan ikke kjøpe en rimelig bil da? Fort å kjøre via Arna. M har også barnehageplass fra august. Jippi! Har ikke fått dato enda... Ellers går det fint. Har søkt på mange videregående skoler i området. Blir spennende. Får jeg ingenting har jeg heldigvis jobben min på ungdomstrinnet ;-)
Monajenten Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Åh ja, det blir spennende!! Du får jo helt sikkert en av jobbene da, tror du ikke? :-) Gøy å bytte jobb da, og få litt ny erfaring. Har ikke råd til bil nå, har allerede veldig nok med huslånet. Selvsagt blir det bedre når jeg får meg en jobb, men jeg har liksom ikke råd før jeg skal begynne å jobbe uansett. Men jeg har bestemt meg for å ikke være negativ eller bestemme meg før etter intervjuet, må jo nesten se hvordan det går. Kan være det er utrolig fristende...hmmm...vanskelig. Hvorfor kunne de ikke bygget LITT nærmere?? Bare ved Åsane Senter hadde vært mye bedre, for det hadde vært en buss mindre.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Skal krysse fingrene for at det løser seg ;-) Dere vil ikke kjøpe hus der ute da? Eidsvåg f eks er jo kjempefint.
Monajenten Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Huff, er litt kresen akkurat der...vil ikke flytte så langt fra mamma og de, og så har vi jo fått barnehageplassen også. Er ikke bare bare å få plass til begge to et annet sted liksom..:-s
Gjest Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Ja, du får se om du får i pose og sekk da ;-) Hadde dere ikke tenkt å flytte i Fyllingen da? Er vel lengre enn f eks Arna? Jaja. lykke til uansett.
Monajenten Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Nei, ikke lengre enn Arna. Tar ca. et kvarter til Fyllingen og en halvtime til Arna. Men men, finner nok ut av det:-)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Monajenten - kan jeg spørre hvor du bor? Ble nyskjerrig nå altså... =) Bg Vest her...
Gjest Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Hmm, bruker du en halvtime til Arna? Med buss da? Har ikke vurdert mer skolegang da?
Monajenten Skrevet 4. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2008 Penger penger. Det tar en halvtime til Arna herfra, ganske nøyaktig. Har kjørt flere ganger utover for å gå på visning, og det tar en halvtime til Øyrane Torg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå