tuppa prøvd lenge Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 hellu!:-) hvis du ser på innlegget til M-79 håperpå 08gull så har jeg skrevet hva legen sa. så slipper jeg å skrive det i to tråder etterhverandre:-p hehe
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Ja, jeg så det. Så kjedelig, men bra at tanta kom uansett, så kan du sette i gang på nytt. Jeg vet man blir veldig skuffet selv om det " bare" er første pp. Lykke, lykke til! Håper den sitter som et skudd nå!
tuppa prøvd lenge Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 ja det er veldig kjedelig...jeg regnet jo med at tanta kom men man blir ufattelig trist for det...jeg ønsker jo alle gravide og syns det er kjempe flott at alle får barn men jeg kjenner at jeg blir kjempe lei meg. nå har jeg hatt lyst på barn i nærmere 3 år og har vært litt trist til sinns på grunn av dette en god stund nå og føler jeg har ventet en evighet på sambo. tanken på å få barn har vært stort veldig lenge nå og når jeg da begynner å prøve og ikke får det til å klaffe med en gang så blir slaget ennå tøffere.syns liksom jeg har ventet lenge nok nå:-) har jeg gratulert deg med spira da?husker ikke det jeg:-) men uansett, masse gratulerer til deg og masse lykke til!!:-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå