Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Kan man kjenne når hodet til babyen fester seg? Og hvordan kjennes det isåfall ut? (noen erfaringer å dele?) Noe man kan kjenne etter, og være obs på?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Det er vanskelig å kjenne selv. Å det er jo ikke sikkert at hodet fester seg før fødsel i det hele tatt. Men skulle du kunne kjenne det må det evt vær at du føler mere nedpress.
Lillegulle<3 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Tror ikke det er så lett å kjenne om det er festet eller ikke, men om det ligger ned mot bekkenet skal være ganske greit å finne ut tror jeg. Jeg merket det på hikkinga, kjennes nesten ut som jeg har leamus i underlivet hvis du skjønner eller litt lengre opp. Jormoren bekreftet leie på kontroll, hun sa plutselig "nå har jeg hendene mellom hodet".. og i dag når jeg lå flat så kunne jeg selv kjenne denne kulen som var hodet der nede.
*tybber* Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg kjenner akkurat det samme som Lillegulle beskriver. At når jeg ligger flatt så kjenner jeg hodet der nede. Mange sier også at når hodet er festet, føles det ut som at du sitter på en kul eller noe. Men det merker ikke jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå