Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Her sitter jeg da, pent limt fast hjemme i sofaen. Vesletrollet spøy ned senga si, senga mi, badet og enda litt mer i natt, mamma er sliten og trollet er selvfølgelig i toppform igjen. (kreket:p) Nå gleder jeg meg bare til det er sovetid, for det er ikke lenge til...
mayaya Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Min er i seng!! *puh* *løpe over til tillab og sette på en vask*
Monajenten Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Åhh sukk, den som hadde hatt soooovetid *drømmersegbort* God bedring til kreket;-)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 O lykke. Kreket har ikke kastet opp noe i dag, heller ikke spist stort dog. La henne for å sove 1230 og hun måtte vekkes kl 16! DIGG! Og når jeg la henne i kveld sloknet hun med en gang og sover suupersøtt i senga si:) *fornøyd med dagen*
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 dakar lille..hun var nok utkjørt stakkars..=) nyt tiden for deg selv og legg deg tidlig =)
SaDa Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Flere som har sykdom i heimen ja:) Her var det minstemann på onsdag, men han var i topp form hele tiden, men sov lenge torsdags morgen.. I dag er det min tur.. Jeg ble helt utslått og har sovet stort sett i hele da. Jeg er evig takknemlig til svigermor som tok gutta så jeg slapp å tenke på dem. God bedring til dere. Venter bare på at de andre to skal begynne her jeg
Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 SaDa, avlastning er gull, men det er det mankovare på her i gården... Mannen er selvfølgelig på jobb, som alltid, og pappa skulle ha henne i morgen og til søndag men han ringte akkurat fordi faren til kjæresten hans ligger terminal og ungene er noe fra seg. (skjønner jo det asså) Så her blir det meg og sjuklingen i morra også, håper nesten hun er litt slapp da og! Hehe... God bedring til dere andre sjuklinger og deres unger, er kjipt når det er sykdom! (også i helga da! hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå