Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld etter et nummer i halmen, begynte jeg å få tak i både rygg og nederst i magen, men tenkte ikke veldig mye over det, siden jeg pleier å få heftig med kynnere etter et nummer.

etter noen timer hadde det ikke gitt seg, og jeg syntes de var begynt å komme litt mere regelmessig og vondt, så jeg begynte å ta tiden på dem, og resultatet var mellom 6-8 minutter mellom hver! yes, nå er det på gang, endelig, tenkte jeg. gjorde ikke så vondt (måtte puste litt men ikke veldig vondt)så ville ikke ringe føden enda.. så når vi gikk å la oss (rundt 12) var det 3-4 min mellom, men fortsatt ikke veeeeldig vondt som jeg har hørt det skal være. samo ble kjempestressa, og sa vi skulle ringe føden, men jeg på mitt, og sa neeei, det er jo ikke veldig vondt. så han gav seg, og etter en time eller noe sovnet han, mens jeg fortsatt prøvde å få litt søvn, for OM det var noe på gang er det jo like greit å fålitt søvn;-)

skal sies det ble lite med søvn på meg i natt, men det som er skikkelig irriterende er at virker som om det er falsk alarm -IGJEN!! er i 42. uke nå, og er veeeeldig lei, så hadde vel egentlig håpet det var noe i natt, men najj :'(

oj det ble vist litt langt dette her,men måtte bare få ut noe frustradsjon her!

takk for at du gadd å lese=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi:S Så kjedelig... Hvis du er i uke 42 nå, så KAN det ikke være lenge igjen:-) Lykke til:-)

Skrevet

Off stakkar!

Men snart er du uansett ferdi!

Lykke til med fødselen.

Skrevet

Du får sveive mannen din igang igjen!! Virka jo som det holdt på å skje noe!!! :-) Lykke til!

Skrevet

hehe, ja, får kanskje det:P

skal til jordmor senere i dag, så da får jeg hverfall sjekket om jeg er moden=)

virker som om det begyner å komme noen små tak igjen, så kan jo håpe det kanskje skjer noe snart=) og uannsett så er det jo ikke lenge å vente nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...