Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen står det til med deg i dag da?

hvilke farger har du på sokkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*flire*

Hvilken farge har du på sametrusa, for jeg er SIKKER på at du har en harengutt!

Skrevet

sametruser ER jo i samefarger da, tillab.

dvs, de fargene flagget er i.

Skrevet

Syns dere er kjipe mot harengutt jeg. Minner mer om mobbing enn noe forsøk på å være "snill og inkluderende".

Hva er vitsen med å lage sånne tråder som dette da?

Skrevet

Men at hun kaller vår koversasjon for "babling", "nerdehumor og klemmesending *pjuk*", er seff noe heeelt annet.

Skrevet

Nå skrev hun ikke nick verken i overskriften eller i innlegget sitt, det var en generell betraktning.

Skrevet

Jeg vet strengt tatt ikke hva det er snakk om men er det ikke bare å overse?

Skrevet

Nei, men det er vel ganske så tydelig da, var det i går kveld iallefall. Se når det er postet, og hvilke andre tråder som lå ut akkurat da. Man kan også finne igjen ting som hun tydelig hinter til.

Skrevet

Det forsvarer vel uansett ikke regelrett mobbing og utdriting av en annen bruker.

Skrevet

Jo, man kan overse denne på lik linje med de trådene som hun ikke orket å overse. Ferdig?

Skrevet

Hehe...det passer deg best at denne tråden blir oversett altså? Jaja. Du vil ikke at alle skal holde den oppe til harengutt får se den da? Så får du vist hvor snill du er som lager en heeeelt egen tråd til henne..

Skrevet

Herregud, greit at dere har deres (sikkert flotte) interne humor her inne, men trenger vel ikke tre den ned på alle gog enhver? Dette ble rett og slett for idiotisk! Jeg har ikke hatt noen problemer med deres interne tråder som dere tydligvis finner veldig underholdende, men denne tråden får meg til å tenke at noen av dere tror dere er dronningen av siden her og kan buse frem med hva enn dere ønsker uten tanke for andre!

Skrevet

vel, trenger man å holde en tråd oppe for at noen skal se den? ikke såå vanskelig å søke opp noe her inne da.. eller synes du?

Skrevet

Godt å se at noen er enige med meg ihvertfall...

Skrevet

Jeg er helt enig med Gemini og Carnivale også. Dette er jo bare slemt. Syntes faktisk harengutt hadde et godt poeng jeg, selv om jeg glatt overser alle trådene som ikke er interessante for meg. Skjønner ikke hvorfor dere (ja dere vet jo tydeligvis hvem dere er) stadig vekk må lage tråder om at dere er leie av rockeringinnlegg, skattemas osv...

Lev og la leve!!

Skrevet

Cheeses! Som dere fyrer opp. Dette er slemt

Skrevet

Takk for støtten dere, men dette bryr jeg meg fint lite om. Tydelig at HI tok innlegget mitt meget personlig i går...

Skrevet

Forresten så vil jeg bare nevne at innleggene mine ikke var myntet på Tillab, hun er veldig inkluderende og morsom;)

Skrevet

dette er typisk dib på sitt verste. smålig og litt ondskapsfullt må jeg si, selv om jeg er er fristet til å overse det.

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg føler meg i min rett til å fleipe litt med harengutt jeg:)

Kjenner henne og har samme tonen privat, ferdig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...