Gå til innhold

hadde dere svart ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo har en barndomskamerat, for et par år siden feiret vi nyttår sammen med han og kjæresten og flere andre. på slutten av kvelden fant jeg ikke mobilen min ,leita rundt og der fant jeg den i kjæresten sin jakke(altså hun hadde tatt den). ble fly forbanna og siden den dag har jeg ikke snakket med henne eller latt henne komme hjem til oss. Sambo og kameraten har holdt kontakt og kameraten og kjæresten har fått et barn sammen.

I går spurte sambo om de kunne komme på besøk, han vil jo gjerne være med kameraten sin og han har sikkert lyst å vise frem babyen sin. Ble litt paff men sa ja , vil jo ikke være kjip med sambo heller. men det blir sikkert et rart besøk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann, den er kinkig... hadde vel svart ja, synes folk fortjener en sjanse til. På en mer useriøs note - hadde kanskje sjekket lommene hennes før de drar.. hehe...

(kan ikke tenkes at du la den tilbake i feil jakke i farten(fylla)?)

Skrevet

Tatt som i stjålet?

Eller som i var veldig full og tok feil?

Skrevet

Hadde nok svart ja. Er du sikker på at hun tok den med vilje? Kunne jo trodd det var henns, og automatisk lagt den i lomma. Og hva gjorde du i lomma hennes foresten? hehe:)

Skrevet

jeg la den ikke i feil jakke , så den fikk bein å gå på av seg selv. vet ikke hva jeg skal si heller når de kommer. kameraten snakker jeg med men ikke dama

Skrevet

hehe, kunne vel utdypt det ja. jeg fikk noen til å ringe til min tlf. siden jeg ikke fant den og da ledet lyden meg frem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...