lilletrulte Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Er det noen som vet hvordan jeg sporer en pakke som er sendt fra Kiwi kid? Er det noen andre som har bestilt derfra som vet sånn ca hvor lang tid det tar før pakken kommer, og om den kommer på døra, eller til posten?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hvis du har pakkesporingsnr går du til posten.no og skriver det inn der.
lilletrulte Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Har prøvd posten.no, men ingen ting kommer opp. Blir jo sendt med usps fra usa, men hvem tar over når pakka kommer til norge? Har prøvd å spore pakken på usps.com uten resultat også
Blue Lady Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Den vises ikke i postens sporings-ting før den kommer til Norge. Men er usikker på om UPS sine trackingnummer fungerer i det hele tatt på posten.no. Jobber på posten og sorterer pakker, de fra UPS må vi ta ut av systemet og bare la være å registrere de, legger de uregistrert rett i den grinda de skal i. Fikk forøvrig UPS pakken min levert på døra av Posten en gang, tror UPS betaler for levering på dør uansett om man har bestilt det eller ikke.
lilletrulte Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Ok takk for svar;) Hva skjer med pakka hvis ingen er hjemme når den kommer.
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jepp, jeg får mine pakker med Ups / Ems da og de registreres nor de ankommer norge og de ihvertfall Ems pakkene leveres på døren her. Men om du må betale fortolling på dem så må du ha enten kort å betale med eller nøyaktige kontanter... de veksler ikke. Men søk på pakken din her... http://trkcnfrm1.smi.usps.com/PTSInternetWeb/index.jsp
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Da går den til posten som vanlig pakke og du må hente den der.
lilletrulte Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 Kom ikke opp noe der heller:( Men får bare vente i spenning, og håpe jeg er hjemme når den kommer;) Takk for alle svarene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå