Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hvor er det billigst? hvor kan man spare mest? Jeg bruker å kjøpe på kiwi til 46,90 pr pk, og da er jo hver 4 gratis.
ida<3adrian<3 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 lurer kanskje på om de er billigest på coop, viss du har medlemskort. da får du 10 kr avslag, så da tror jeg ei bleiepakke vil koste 43 kr.
ChanelK Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Eg veit ikkje om nokon som har det billegare enn kiwi... Om me tar fram kalkulatoren så koste 4 pakker på kiwi (med den fjerde gratis) 140,7 kroner. 4 pakkar på coop (med ti kroner avslag per pakke) blir 172 kroner. Veit ikkje prisane rundt om i dei andre butikkane, men kan ikkje hugsa å ha sett libero-bleiene så pass billegare enn Kiwi at det ville vert utslagsgivande ved kjøp av 4 pakkar. Har sjølv tenkt å ta ein runde på alle butikkane det kan vera aktuelt å handla på og sjekka prisane på alle bleier opp mot kvarandre, kan anbefala andre å gjera det for det er fort mange kroner å spara. Berre pass på at det er samme bleiepakke ein sjekke.
ida<3adrian<3 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 bra de er noen som er flinke til å rekne:) Handler på kiwi jeg også (libero) Er de noen som har prøvd first price bleiene da??
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ja har prøvd first price men jenta mi fikk utslett:( hva koster de på rema??? Har de jumbo pakke?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 på en annen side har coop 3 prosent kjøpeutbytte, men om det utgjør så mye i løpet av et år i forhold til Kiwi sitt bleietilbud, er en annen sak. Her hvor vi bor finnes ikke Kiwi, så all handel gjøres på Coop. Hyggelig er det iallfall å få noen tusenlapper tilbake mot slutten av året pga kjøpeutbytte, og som vi kan bruke til julemat og annen godis
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 liker dere ikke pampers?? 70 kr på rema for 88 bleier... ingen slår den!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg sjekket ut dette for 3-4 uker siden, etter at de fleste butikkene satt ned prisene på bleier. Sjekket bare for libero da. Husker ikke akkurat hva resultatet ble i de forskjellige butikkene, men kiwi kom best ut (regnet med bleieavtalen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå