Mamama Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som har bestillt de der bryllupslovehearts'ene? Tenkte å gjøre det nå, men lurer på om man må betale toll for de. Erfaringer?
Teltpluggen Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Har ikke bestilt selv, men vurderer enten de eller m&mene, så lurer litt selv også
Tiger of trøndelag Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg bestilte derifra til vårt bryllup for 2 år siden. Slapp å betale toll, for de skrev utenpå at det var en gave til verdi under 200kr. Vet ikke om det er noe de gjør fortsatt, men regner med det:-)
Mamama Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 woho.. da satser jeg på det;) er jo uansett ikke verdens undergang. M&M's? hvor finner jeg det? spennende..
Teltpluggen Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 http://www.mymms.com/ Du bestemmer farge, påskrift og innpakning. Jeg fant noen fiiine innpakninger som hadde gjort seg som bordkort i tillegg:)
Snart Fru Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Hei! Jeg bestilte lovehearts på www.somethingblue.dk For en rull med med 7 lovehearts,koste 5,84kr
Iselilja Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Fikk du til å bestille derfra? Da jeg prøvde før jul, sendte de ikke utenfor USA. Har de forandret dette nå?
Teltpluggen Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Har ikke gjort det, men vurderer. Litt dumt om de ikke sender utenfor usa da..
Iselilja Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Mener jeg har sett reklame for disse i et norsk blad, så det er jo i grunnen rart om de ikke sende til Norge...
Tweak Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 å kan du få hva som helst tilsent fra USA, selv om de egentlig ikke sender utenom USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå