L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 han er 6 mdn og vi gir han grøt på kvelden... han syns det er super godt ... liker også en del desserter osv på glass. med middag!! han brekker seg av alle typene.. er det vanlig? vi stresser ikke altså, han er jo liten enda:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hva med å prøve hjemmelaget middag? Eks gulerøtter med mm (det er søtt, og dermed en god smak og begynnelse)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 jerg har prøvd med det... også potet med mm, men han brekker seg
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Junior er ganske altetende, men blir det for grovt eller tørt så brekker han seg også. Kanskje det er lurt å begynne med 4mnd mat, kanskje spe med vann. Hvis du lager maten selv med stavmikser har du bedre kontroll på smak og konsistens. Men utrolig lettvint med ferdigmat
oblix Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Det er nok vanlig. Gikk noen uker her før gutten ville ha middag. Prøvde ca hver tredje dag, og plutselig ville han ha. Gjett om jeg var glad. Når han skal få en ny rett, tar det litt tid før han vil h det, en må bare være tålmodig.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Det er ganske saa vanlig at de brekker seg i begynnelsen. Det kan faktisk ta ganske lang tid aa venne de til den nye smaken, spesielt middager. Gutten min brukte veldig lang tid paa dette. Har du pr;vd s;tpotet istedet. Sorry, noen bokstaver er borte her,gutten min har trykka paa tastaturet. lykke til
mamman til to gutter Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Her var løsningen å blande middagen med litt fruktmos og da spiste han litt. Først noen biter med mye fruktmos og litt middag og så mindre og mindre fruktmos og plutselig en dag, så var det kjempestas med middag og da spiste han nesten et glass i løpet av få dager!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 ok:=) tusen takk for tips jenter! Flott å få litt råd... ikke så lett når man er førstegangs:)) hehe. Man må jo bare prøve seg litt frem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå