lilletrulte Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Er det noen som vet hvordan jeg sporer en pakke som er sendt fra Kiwi kid? Er det noen andre som har bestilt derfra som vet sånn ca hvor lang tid det tar før pakken kommer, og om den kommer på døra, eller til posten?
ChanelK Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 du kan spora pakken om du har fått eit sporingsnummer frå avsendar. då går du inn på posten.no og spore den der. Om du har fått ein mail med bekreftelse om at pakken er sendt så pleie det å vera oppgitt eit sporingsnummer der, men det spørs kva rutiner avsendar har på dette. Er ikkje sikker på om du får opp noko før pakken er i Norge om det er sendt frå utlandet. Om den kjem på døra og du ikkje er heime akkurat då vil postbudet ta den med seg til postkontoret ditt og du vil kunna henta den der samme ettermiddag. (postbudet legg ein lappe i postkassen din om at han har vært der)
mine små alver... Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hvis du har kolli/pakke nummeret kan du gå inn på posten.no og søke der=)
lilletrulte Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Den blir vel ikke sendt gjennom posten, pakken kommer fra usa, er usps som den er sendt med der. Har prøvd sporingsnr. både på posten.no og usps, men får ingen ting opp:(
Mannemor Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Hvis du har søkt på usps tror jeg det er feil. Tror det skal være ups :-)
lilletrulte Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Har prøvd alle linker med null resultat, jeg gir opp!! Får bare vente i spenning, og håpe den kommer snart;) Takk for alle svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå