Kaja med spire Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Etter en negativ test i morges tok jeg turen til legekontoret for å ta urinprøve der og blodprøve. Graviditetstesten på legekontoret var negativ, og blodprøven får jeg svar på over helgen...Uff lenge å vente! Skal også ta ny blodprøve på mandag for å sjekke om evt hcg-nivået stiger. Er nå 5 dager over IKM og ingen tegn til TR. Jeg lurer litt på om disse blodprøvene er 100 prosent sikre? Jeg har to barn fra før og da jeg ble gravid med dem fikk jeg aldri en negativ test over IKM, men må det være likedan ved alle svangerskap hos samme person?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei! En blodprøve hos legen er nok 100% sikker:)
Kaja med spire Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Takk for svar:) Men kan det være at jeg ikke tester positivt på en graviditetstest hvis jeg er gravid nå, selv om jeg har testet positivt ved mine forrige svangerskap? Har jo hørt om de som må ta blodprøve for å finne ut om de er gravid fordi en test aldri slår ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå