Gå til innhold

Der kom mensmurringene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag, i følge fertility friend, på 8dpo og i dag begynner mensmurringene:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enda litt håp om TR ikke har kommet enda! Krysser fingrene for deg jeg:o)

Klem

Skrevet

Tusen takk for det Silje spiresnart:-) Ja jeg forventer jo ikke tr før om 6 dager, så gir ikke opp håpet, bare litt kjedelig å kjenne disse tegnene på at den kanskje nærmer seg.. Det er også en mulighet for at jeg har ikm 8. i stedefor 10. og da er det jo ikke sååå lenge til tr skal komme dersom hun er så kjip denne pp også. Testet negativt i dag, men legger ikke så mye i det egentlig, siden det er så tidlig.

Hvordan ligger du an nå da? Heier på deg jeg vettu:-)

Klem:-)

Skrevet

Krysser også fingrene for deg, og at det bare er kroppen din som "lurer" deg litt :) Lykke til!

Skrevet

Hei du

Ikke gi opp pga mensmurringene. I mitt svangerskap hadde jeg masse mensmurringer i starten. Jeg visste ikke jeg var gravid (prøvde ikke, men brukte heller ikke prevensjon), og de mensmurringer var der av og til, så jeg trodde hele tiden jeg skulle til å begynne i blø. Men TR holdt seg borte, og da jeg var ca. 2 uker over tid tok jeg en test. Min lillegutt sovnet inn i uke 31 :(

Igår (8 dpo) fik jeg mensmurringer, men det er for tidlig. Jeg bruker alltid å få dem først dagen før mensen, så gjett lige om jeg regnet med at TR var kommet imorges da jeg sto ut av sengen.. Nei, og nå har murringene gitt seg igjen. Får håpe..

Det eneste symptom som jeg nå mangler er sykt ømme pupper, men som man sier ikke alle svangerskap er like.

Har IKM d. 10. Ser fram til det, men gruer meg også for at TR plutselig dukker opp, ho kom jo 3 dager før tida sist.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...