Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 I går kveld trodde jeg at det endelig var min tur igjen,men den gang ei :-( Hadde ganske kraftige rier måtte ta meg en dusj med VARMT vann for å lindre smertene. De varte i noen timer så gav de seg.Er så utrolig skuffet..hvor mange falske alarmer skal jeg få?? Blir jo til at jeg ikke kommert til å tro det når det virkelig skjer :-(
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei, Skal si du er ikke den eneste.. jeg har hatt mange dager med falske rier, hver gang tenker jeg nå skjer det sikkert. men de gir seg etter noen timer. Jeg har termin idag og ingen tegn til fødsel enda, gjett om man blir skuffet. Det er jo denne dagen man går og venter på egentlig..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Ja det er så trøttende:-/ Vil bare få det overstått..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Kanskje bare en fattig trøst, men de falske riene gjør nok fødselen lettere for deg. Kanskje er de med og åpner og modner og gjør fødselen kortere. Tenk på det de gjør for deg. Selv om de er "falske" så trenger ikke det bety at de ikke gjør noe godt for kroppen din og den forestående fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå