Gå til innhold

har lyst og forlove meg eg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har lyst til og forlove meg,men sambo vill vente..Har ett barn i lag,og eg har ett barn fra eit tidligere forhold..Har vert i lag i 3 år til sommeren.Er eg urimelig,eller skal eg vere tolmodig og vente?:)han har brent seg 2 ganger før når han har vert forlovet,men det betyr jo ikke at det skal skje med oss?elsker mannen min utrolig høgt!klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg skjønner deg så godt. Jeg har også lyst til å forlove meg... Men kjæresten min mener at det ikke er noe poeng i, vi blir ikke mer sammen av å være forlovet. Men det hadde betydd noe for meg..så vi får se. Vi har også et barn sammen og vi har vært sammen to år nå i April.

 

Din samboer må jo bare rulle inn årene...for han har ikke noe han skal "vente og se" før han vet, dere har jo barn sammen? Der er jeg egentlig litt enig i min samboers tankegang. Blir han mindre sammen med deg om dere ikke er forlovet? Neida...

Om du blir utolmodig kan jo bare du fri...er ikke bare menn som kan ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...