mammamus Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei! Skal gifte oss i Stockholm, og vil få tatt bryllups bilde av oss, men jeg vil ikke ha de albumene og alt det andre! Jeg vil ha noen takke kort samt et litt større brude bilde av oss som vi skal ha selv, men det er visst heeeeelt umulig. Er jeg helt rar? De fleste fotografene har såkalte brude pakker fra 7000 kr og oppover, noe jeg synes er grise dyrt. Da kommer oppkopiering av bildene i tillegg. Hvordan har dere gjort dette?
mayaya Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Vi betalte 5000 tror jeg, for fotografering og prøvebilder. Så kom takkekort, forstørrelser etc i tillegg.
firemerkersmør Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 >Det ere verd å bruke penger på en god fotograf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå