Gå til innhold

Mer bryllups mas:)- Fotografering!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal gifte oss i Stockholm, og vil få tatt bryllups bilde av oss, men jeg vil ikke ha de albumene og alt det andre! Jeg vil ha noen takke kort samt et litt større brude bilde av oss som vi skal ha selv, men det er visst heeeeelt umulig. Er jeg helt rar? De fleste fotografene har såkalte brude pakker fra 7000 kr og oppover, noe jeg synes er grise dyrt. Da kommer oppkopiering av bildene i tillegg. Hvordan har dere gjort dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betalte 5000 tror jeg, for fotografering og prøvebilder. Så kom takkekort, forstørrelser etc i tillegg.

Skrevet

>Det ere verd å bruke penger på en god fotograf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...