Gå til innhold

Dere som har kjøpt Simo kombi :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken farge har dere valgt:)?

jeg har kjøpt den grønne, syns den var bare sååå nydelig:)

vet ikke kjønnet enda da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte mørk brun......utrolig fornøyd!

Skrevet

Siden vi kjøpte den ny, så kjøpte vi svart, da er vi heeelt sikre på at vi kan bruke den til di andre ungene vi skal ha også:-)

Er kjeeempe fornøyd me den:-) Pleier å gå litt tur i stua med den.... Da gleder jeg meg bare enda mer, hehe;)

Skrevet

Jeg har også kjøpt sort :-)

Kjøpte før jeg visste kjønn på babyen, og synes sort er lettest å kombinere med andre farger :-) (og så synes sambo det er greit at den er litt nøytral:-P)

Skrevet

Vi har også kjøpt oss (eller svigermor, for å være helt korrekt:-) en brun en, syns den er nydelig og passer både for jenter og gutter. Gleder meg til å trille den ute i det fine vårværet!

Skrevet

Mørk bruuuun!!!

Knall fin, og passer utrolig bra både med f.eks lys rosa teppe eller lys blått. :)

Skrevet

så på den som var mørk brun, men dama på butikken sa at den gadde gått ut av produksjon, så da måtte jeg velge den beige :(

jo, den var fin , men ville jo ha den mørke brune:)

når jeg ikke fikk den, så valgte jeg grønn:)

Skrevet

Svart. Veldig nøytral men kjempefin. =) Siste de hadde på salg. =)

Skrevet

Vi kjøpte den røde uten å vite kjønn. Den er jo kjempefin, og kom fram til at det er jo egentlig ikke så jentete med rødt! :) Men nå viser det seg etter 3d-ul at det er jente vi skal få likevel, så da er det ikke noe å tenke på.

Skrevet

Har ikke kjøpt enda, men skal kjøpe den sorte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...