orkide75 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 hvilken farge har dere valgt:)? jeg har kjøpt den grønne, syns den var bare sååå nydelig:) vet ikke kjønnet enda da:)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Vi kjøpte mørk brun......utrolig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Siden vi kjøpte den ny, så kjøpte vi svart, da er vi heeelt sikre på at vi kan bruke den til di andre ungene vi skal ha også:-) Er kjeeempe fornøyd me den:-) Pleier å gå litt tur i stua med den.... Da gleder jeg meg bare enda mer, hehe;)
Hikken Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg har også kjøpt sort :-) Kjøpte før jeg visste kjønn på babyen, og synes sort er lettest å kombinere med andre farger :-) (og så synes sambo det er greit at den er litt nøytral:-P)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Vi har også kjøpt oss (eller svigermor, for å være helt korrekt:-) en brun en, syns den er nydelig og passer både for jenter og gutter. Gleder meg til å trille den ute i det fine vårværet!
Grateful mom Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Mørk bruuuun!!! Knall fin, og passer utrolig bra både med f.eks lys rosa teppe eller lys blått.
orkide75 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 så på den som var mørk brun, men dama på butikken sa at den gadde gått ut av produksjon, så da måtte jeg velge den beige jo, den var fin , men ville jo ha den mørke brune:) når jeg ikke fikk den, så valgte jeg grønn:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Svart. Veldig nøytral men kjempefin. =) Siste de hadde på salg. =)
lambchop Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Vi kjøpte den røde uten å vite kjønn. Den er jo kjempefin, og kom fram til at det er jo egentlig ikke så jentete med rødt! Men nå viser det seg etter 3d-ul at det er jente vi skal få likevel, så da er det ikke noe å tenke på.
Tante Bassa Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Har ikke kjøpt enda, men skal kjøpe den sorte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå