Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Vekker dere av og til babyen når h*n sover? Jeg har en lunsjavtale kl 12 og snuppa ligger selvsagt og sover søtt her ... dårlig timing. 6 uker gammel.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 neida, hun sovner nok så snart du har fått kledd på ho å lagt ho i bilsete eller vogna
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Det hender jeg vekker henne for å gi henne pupp. Om jeg skal ut kler jeg bare på henne, hun våkner ikke. Om hun skulle våkne, gløtter hun bare litt på øyet, grynter litt for å få sutten sin og sover videre.. Om dere skal ut å trille vil hun jo sovne igjen fort uansett..
Mikkemafian Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Kommer an på om hun har problemer med å sovne igjen det... Hvis hun sover greit, hadde jeg nok gjort det, men med min som aaaldri sov da hun var 6 uker hadde jeg utsatt avtalen, ja!!
Barbafin Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jada, og spesielt etter ettermiddagsluren. Hvis den varer for lenge så får vi problemer med leggetiden. Men når hun er så liten så sovner hun nok igjen hvis hun trenger søvnen.
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 eg vet ikke hvordan din unge er når det gjelder soving. men med mi jente kunne eg fint gjøre det når hun var 6 uker. hun sovnet med en gang hun var ferdig påkledd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå