Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Gått ned en kg på en uke.. Har termin 13 april. Noen andre som har gått ned?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Vil bare si at jeg også gikk ned 1 1/2 kilo fra uke 38 til 39. Tror det har noe med vannet i kroppen - at det plutselig er litt mindre der, pluss at jeg ble mer kostholdsbevisst de siste to ukene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå