mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hvis man ikke vil ha noen som skal spille på bryllupsfesten, hvordan gjør dere det da? Pappa skal betale festen, og han vil at vi skal leie noen som skal spille, så det er ikke pengene det står på akkurat der. Men jeg vet ikke hva jeg vil, noen som har noen gode forslag?
blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Vi laget en spille liste på pc, brukte lang tid på å finne god musikk som passer alle. Så den ble veldig bra! Enste minus er at noen klarte å slette den når pc'en sto i baren, så mannen min måtte lete frem musikk på måfå... Heldigvis ble det ikke så mye bruk for dansemusikk, pga så masse taler og morsomme ting
*enfalmawen* Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Du kunne ikke nevnt noen av artistene dere hadde på lista? Vi skal også gjøre det på den måten. Det virker veldig enkelt og greit.
blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Vi hadde veldig mye forskjellig.. En del fra Molde og Trndheim, så vi hadde litt DDE. For de litt eldre hadde vi Vikingarna (det er jo dansemusikk) Litt Mika og U2 for de yngre. Kunne fortsatt i det uendelige Endte opp med en 9 timer lang spille liste. Det er bare å velge i musikken dere har hjemme. Tenk over takten og typen. Det bør være mulig å danse til alt dere velger, selvom type dans varierer (rolig, vals, swing, alene) De yngre danser stort sett til alt, men de litt eldre helst vil ha litt danseband takt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå