mto2 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Den var like bra som den første. Godt ingen ser meg her eg sit og grin forran pc'en... De finn den på www.svt.se
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Takktakk! Da styrter jeg inn der med en gang!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Og da var det gjort! Ble noen tårer her også, selv om episoden kanskje ikke var like rørende som den første etter mitt syn. Huff, tenker at jeg hverken vil føde vanlig eller ved keisersnitt. Hvor ble det av storken??
playground princess Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Første episode var MYE bedre enn den andre! =) Men er en spennende serie å følge med på
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Syns denne episoden var kjempe fin jeg da..men er sikkert mye pga av at jeg kan relatere den veldig til meg selv..hadde ks sist, og vil gjerne oppleve vanlig fødsel denne gangen..men vet ikke om jeg får/kan. Og så er det jo så bra at de viser alle typer fødsler..er jo ikke likt for noen
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Griner så det holder:-) Kjempe bra serie...snufs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå