Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som har prøvd lekeland med en ettåring? Det ser så morsomt ut,men jeg er usikker på om en ettåring har noe der å gjøre. Noen som har prøvd? Noen som kanskje blir med en lørdag? Mia og jeg er alene på lørdager og klare for litt action :-) http://oslopuls.no/fritid/article1614205.ece
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. april 2008 Åh! Åh! Åh! Idé! (Ja, det ER like før jeg hopper ivrig opp og ned...lurer på hvor Mia har det fra liksom hehe). Hva om vi treffes på lekeland og har leketreff sammen som i gode gamle dager? ...eller var det en dum idé? Det er greit det også, jeg har en del av de ;-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Vi blir gjerne med!!!! Vet ei vennine av meg var der med sønnen sin på onsdag... vi skulle egentlig vært med,men siden snuppa hadde tilvenning så ble det ikke noe av....Men det hadde hatt det veldig koselig!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Vi er også med på lekeland :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 noen som vet om lekeland som er bra for 1 åringer? Vet jo at det er et rimelig stort på Haugenstua, men aner ikke om det er avdeling for de aller minste der....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 Kult at dere vil bli med! :-) Jeg kan i morgen, men det er kanskje litt kort varsel? Ser ut som alle lekeland på den linken jeg la ved har småbarnsavdeling. Da er det bare å velge og vrake i så fall :-)
Millapril Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Super idé! Vi blir gjerne med en annen lørdag, i morgen skal vi i bursdag. Vi har prøvd lekeland på Triaden/Lørenskog som heter GigaGøy. Det var egen avdeling for de under 5 år med ballbinge og skile osv. Stedet er kjempestort, og det er masse å gjøre for de større barna (mamma og pappa også..hehe). Det er alltid mye folk der og det ble nesten litt voldsomt for lille Erica. Men storebror digget det! Grei mat og glass til babyer. Se www.gigagoy.no for mer info.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Da har jeg gjort unna "lørdagshandelen" nå i kveld slik at jeg og Camilla kan være med på lekeland i morgen. Om du ikke har lagt andre planer siden jeg er så sein med å si fra da :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 Hurra nå ble jeg glad! Vi er klare som to nykokte egg i morgen :-) Skal vi prøve oss på den på Haugenstua?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Vi er med på Haugenstua vi :-) Når passer det for dere?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2008 Når som helst egentlig, hva med 10:30? Eller vil du at Camilla skal sove først?
Endelig ny spire i magen Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 åhhh vi har også lyst til å bli med! Men jeg må nok se ann formen til snuppa. Hadde 39,4 i kveld. Snørra renner osv... jeg tror egentlig at det er tann nr 10 som kommer.....Men når drar dere evnt? hvis det ikke gåri morra blir vi VELDIG gjerne med en annen gang
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 10:30 passer supert det! Camilla har visstnok pleid å sove rundt 12 - 13 tiden hos dagmamma....plutselig kutta ned fra 2 til 1 dupp om dagen...noe som resulterer i ei stup trøtt snelle når klokka nærmer seg 18 hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2008 Uff det var jo kjipt om hun blir dårlig nå, får håpe det "bare" er en tann. Da møtes vi 10:30 (på parkeringa?) så får får dette være en test på tid og sted og hva som funker. Dette blir moro! :-)
Bellen^2 Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 Oh, ja vi blir gjerne med, men kan ikke i morgen. Hvis det er gøy og frister til gjentagelse kan vi kanskje finne en annen lørdag senere?
Endelig ny spire i magen Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Jeg tror vi blir hjemme i dag, slik at vi er sikre på at Benedicte blir frisk til ny barnehage uke. Hun hoster endel og snørra renner, regner med at Mia og Camilla ikke har lyst til å bli smittet heller. Men rop ut neste gang dere skal dit!!! Kos dere masse, og gi oss en tilbakemelding! Klem
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 5. april 2008 #17 Skrevet 5. april 2008 Ja en veldig god ide. Vi blir gjerne med en annen lørdag. Hadde vært koselig å prøve å samle både store og små snart igjen.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. april 2008 Da har vi prøvd lekeland, og det var moro! Det er en småbarnsavdeling for de under 4 år, og denne gangen var det stort sett bare vi som var der. Mange myke klosser og figurer, et lite hjørne som fungerer som ballrom og bare moro. Vi ser for oss at det kan være et perfekt sted for gjengen vår å treffes, cafeén er like ved siden av så man kan sitte der og se på de små. Tilbudet i cafeén var så som så, men vi hadde med mat til jentene og kjøpte vaffel selv. Helt greit. Så dette anbefaler vi, og håper flere vil bli med etterhvert :-) Legger ut bilder av seansen på FB.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Tusen takk for hyggelig leking i dag :-) Storkoste oss! Synes lekelandet på Haugenstua var kjempefint. Så deilig at det ikke var kjempemye folk der, og at lekeområdet for de aller minste var rett ved kafeteriaen. Ser helt klart for meg potensialet ang. å treffes der de som har tid og ønsker :-) Gleder oss allerede til neste gang :-)
Tussi og Maja Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Litt treig i avtrekkeren jeg, som vanlig;-) Ikke sett innlegget før nå... Men har sett på bildene, så jo kjempegøy ut! Vi blir gjerne med ved en senere anledning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå