3nydeligesmå Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Stupte nettopp over stovebordet,å landet skikkelig på magen.Har 32dager igjen til termin og har kjent liv etterpå.Men har hørt skrekkhistorier om at morkaka kan løsne ol.Har foresten morkaka på framsida.Er det nokken grunn til å ringe lege eller er eg hysterisk?
Mille** Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde nok ringt jeg. Håper det går bra, gjør jo stort sett det. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 jeg hadde ringt føden og spurt om å få komme på sjekk...
Mamsen87 :) Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 ville nok ha ringt og snakka med legen ja.. men jeg er veldig hysterisk selv da;D
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Du bør absolutt ringe. Bedre å komme inn å sjekke at alt er bra.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Ring føden og be om å få en sjekk. Det er mye bedre med en sjekk for mye enn en for lite, og fall pleier de å ta inn til sjekk med en gang. Falt selv på rumpa når jeg var gravid og fikk komme til ctg og ultralyd med en gang. Det hjelper jo deg til å slappe mer av selv også! Alt er sikkert helt ok, men ta en telefon du :-) Lykke til
3nydeligesmå Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 Tusen takk for svar jenter.Trur eg tek ein tlf til legen.
Sjefsmegga Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Skal alltid sjekke i aller tilfelle, men vanligvis går det bra, jeg ramla ned trappa 4 uker før termin med nr 2, da var det taxi og rett på føden og var der til observasjon natta over.Ring du, og få sjekka både deg selv og den lille..
SkravleFruen Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Huffda, stakkar deg! Slo du deg? Som de andre sier her, ville jeg tatt en telefon, mest fordi da slipper du å gå å beskymre deg !! Gi oss en lyd om hvordan det går da! Klem
Ravna Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Jeg skled på isen ca fire uker før termin da jeg var gravid med minstemann. Landet på hofta, men kjente liv etterpå. Ringte sykehuset og ble bedt om å komme for en sjekk for sikkerhets skyld. Alt var heldigvis i orden. Sansynligheten er stor for at alt er bra med deg også, men ta en telefon for å være på den sikre siden. Ikke godt å gå og uroe seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå