Karomamma Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 .. til å gå besøk av den mye omtalte omgangssyka... Hun var litt pjusk og stille i morges, men jeg trodde det bare var fordi vi sto opp tidligere enn vanlig. Karopappa leverte i barnehagen, for jeg har det teite ledermøte på fredager... Kvart på 9 hadde de ringt papsen fra barnehagen, hun hadde kastet opp to ganger allerede. Stakkars lillemor, jeg dro og hentet henne med en gang. Hun har fått i seg litt cola, frukt og potetgull og sovnet på sofaen i sted. Det er jo masse morsomt på Disney på dagtid, det visste ikke jeg!! Høydepunktene kom på rekke og rad, Mikkes Klubbhus, Små Einsteins og alt mulig... Fint for ei syk lita jente og mammaen også
Trollmora Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Stakkars lille Karosnuppa som ble rammet av omgangssyken! Så bra at du droppet teite ledermøter og fikk sjuklingen med deg hjem. Hipp hurra for Disney Channel når de små blir syke. Vi har dessverre mistet Playhouse pga den er flyttet over til digital, men små Einsteins er fint så vi må nok vurdere det. God, god bedring! Håper det gir seg med i dag og kommer til hektene i helgen! Stor go`bedringsklæm fra
iznogood Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Å, så lite kjekt. Sånt setter ledermøte i alle siste rekke, ja. Vi har akkurat det samme her - minsta kastet opp overalt i morges (selv om hun ventet til hun var kommet i bilen, da - så bil og sete og søsken ble gusjet) Nå ligger hun slapp på sofaen sammen med 3 hunder som så gjerne vil stelle med og passe på. Jeg skulle hatt jobbet hjemmefra - men når enhver oppgave blir påklistret 'escalate' - så kjenner jeg at det kan jeg bare ikke fordype meg i. Minsta tar presidens over teite escalatede gjøremål. God bedring til Karosnuppen - håper dere får en fin helg.
Plutseliten :) Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 God bedring til lille snupp.Tenker meg dere koser dere masse på sofaen sammen idag.Ingenting i verden er viktigere enn barna våre...enten der er små eller store,de kommer foran dresser,møter og sjefer ) God helg til dere også,håper ingen andre er smittet.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Uff da, at ikke dere kunne slippe unna dette!!! Håper det er den varianten som forsvinner like raskt som den kommer og at formen blir bra raskt igjen!!! Krysser fingrene for detXXXXXXXXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå