Gå til innhold

Det må jo finnes en kur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævelskap hvor ødelagt jeg er i dag..

Jeg og mannen dro på bytur i går og det var det mange andre som gjorde også.. Vi hadde det kjempegøy og ramla inn døra kl 04 i dag morges, klokken 08 spretter barna opp og ned i senga..

Jeg er ikke kvalm fyllesjuk, men hver gang jeg halvt døser av så hører jeg bruddstykker av samtaler.. Lurer på om det er naboene som snakker litt høyere enn vanlig, men ute er det helt stille. Kan det være hjernen som bearberider info som jeg ikke fikk med meg i natt og ikke fikk bearbeidet fordi jeg ikke har sovet nok..

Det holder meg våken da iallefall, men jeg er helt zombie og hører stemmer i hode og holder på å svima av hver gang man letter på bakdelen.. Enten så er jeg alvorlig (fylla)syk eller så har jeg bare blitt gal (looney lou)...

Noen som har en "gå-vekk-zombie" kur eller pille?? For da å få utelukket noen alternativer, finner ingen god psy nå, dessuten så har jeg ikke funnet dusjen enda og noe av den sminken som satt pent i går sitter fortsatt, den har bare forflyttet seg litt vekk fra der den egentlig skulle være..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Et par Paracet og et par glass vann... og masse søvn!!! Beste medisinen i verden!

Send barna ut ev. til sviger :) Stille og ro er et must nå! God bedring!

Skrevet

Har bøtta i meg en liter cola Tror jeg.. Tar den samme fremgangsmåten som i går når det gjalt telling av alkohol enheter, hver gang jeg mistet tellinga i drinker og øl så bare begynte jeg på nytt.. Kom frem til at jeg drakk et glass vin, en drink og EN øl... Merklig å bli så dårlig av så lite..

Alt som heter familie er merklig nok over alle hauger i dag, virker jo som de har et liv eller noe..

Jeg og barn nr 1 ser på tegnefilmer (konstruktivt og veldig lærerikt ;) nr to sover, mannen min ligger utslått i en bilbarneseng og sover.. Han kommer sikkert til å ha det enda litt vondere når han står opp for mannen er 190 og senga er 130.. Hvordan han har fått plass vet jeg ikke.

Jeg skal lage en fet lunsj og legge meg for å se etter om stemmene ble skremt av cola og kolestrol, gjør de ikke det så får jeg bare blande meg inn i samtalen til tross for at jeg nesten har mistet stemmen...

Jeg skal ikke ut mer (denne uka her.. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...