3nydeligesmå Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Stupte nettopp over stovebordet,å landet skikkelig på magen.Har 32dager igjen til termin og har kjent liv etterpå.Men har hørt skrekkhistorier om at morkaka kan løsne ol.Har foresten morkaka på framsida.Er det nokken grunn til å ringe lege eller er eg hysterisk?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg ville ringt...Bedre å være litt hysterisk enn at det skjer noe fordi du ikke ville ringe....Lykke til
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 fortell oss hvordan det gikk da....
*Super*Mamman* Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Gikk sikkert bra siden du ikke har smerter.. Men ville uansett ha ringt for å være heeeeelt på den sikkre siden!!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg kjørte ei venninde til sykehuset fordi hun tryna på magen ned trappa. Dem har rutine sjekk der med sparketest og ul. Dem vil jo gjerne sjekke morkaken osv. Mest sannsynlig så gikk det helt fint siden du ikke blør, har smerter og kjenner liv. Men ville sjekket det uansett, så får du sove godt =) Lykke til!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Du må ringe føden.ta med deg klær til overnatting.du må ligge der ei natt for de kan ikke si før imorgen hvordan morkaken er. men RING!"!!
3nydeligesmå Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 Har vert på sjekk på sjukehuset,å alt såg fint ut.Godt å sleppe å gå å bekymre seg slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå