Gå til innhold

Eg ramlet på magen:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stupte nettopp over stovebordet,å landet skikkelig på magen.Har 32dager igjen til termin og har kjent liv etterpå.Men har hørt skrekkhistorier om at morkaka kan løsne ol.Har foresten morkaka på framsida.Er det nokken grunn til å ringe lege eller er eg hysterisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring så er du på den sikre siden:)

Skrevet

Jeg ville ringt...Bedre å være litt hysterisk enn at det skjer noe fordi du ikke ville ringe....Lykke til

Skrevet

fortell oss hvordan det gikk da....

Skrevet

Gikk sikkert bra siden du ikke har smerter.. Men ville uansett ha ringt for å være heeeeelt på den sikkre siden!!

Skrevet

Jeg kjørte ei venninde til sykehuset fordi hun tryna på magen ned trappa.

Dem har rutine sjekk der med sparketest og ul.

Dem vil jo gjerne sjekke morkaken osv.

Mest sannsynlig så gikk det helt fint siden du ikke blør, har smerter og kjenner liv.

Men ville sjekket det uansett, så får du sove godt =)

Lykke til!

Skrevet

Du må ringe føden.ta med deg klær til overnatting.du må ligge der ei natt for de kan ikke si før imorgen hvordan morkaken er.

men RING!"!!

Skrevet

Har vert på sjekk på sjukehuset,å alt såg fint ut.Godt å sleppe å gå å bekymre seg slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...