Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Nå har jeg endelig logget meg inn på altinn.no, men jeg finner jo ikke ut hvor jeg kan lese foreløpig utregnet skatt..? Noen som kan gi en "bruksanvisning"? *Dum*
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Nei, vet du hva- nå får du sannelig pent vente til den kommer i posten, nyskjerrigper............ Tjihi,jeg er tøff i trynet, for jeg fikk nemlig min i posten i går )
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 åå..jeg og vil ha i posten. Er sikker på jeg for en god slant igjen i år:-)!!!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Pøh, Teflonhjernen... Jeg gir opp. Er nok alderen som har innhentet meg :-S *Stiller meg ved postkassen*
Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ha,ha,ha ser for meg at du står i 2 timer ved postkassa og venter på postmannen........
♥sebastian3003♥ Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 jeg fikk det heller ikke til. satt i hele går, men måtte til slutt gi opp.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Den må leveres før man kan finne det visstnok, evt dersom du har årsoppgaven liggende kan du bruke "skatteberegning" og finne det ut der:)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Okei. Takk for svar. Jeg orker ikke logge meg inn igjen, så jeg venter på den i posten. *gammeldags*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå