litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Kom med gode forslag. Det er vår 2-åring altså =)
SusieQ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg har nettopp kjøpt en billig cd-spiller til guttungen som han kan drive med selv. Brenner ut cder som han kan herje med uten at det er farlig at de blir ødelagte. Nå kan han høre musikk når han vil selv og velge mellom forskjellige cder. Noe pop og noe barnesanger...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Til 2 års dagen fikk sønnen: sandkasse med sand og 3hjuls sykkel av oss foreldre, trampoline av oldeforeldre på min side og huskestativ av mine foreldre.. Ellers fikk han litt sandkasse leker, klær og leker..
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Snuppa mi fikk dukkehus til bursdagen sin - et sånt litt mer solid i tre og med tremøbler/dukker. Det ble VELDIG populært her iallefall! Kan virkelig anbefales:-)
mai mammaen til to Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 vi skal si at snuppa her ønsker seg * sandkasse (sånn liten til å ha på terrassen) *rutsjebane (det har vi kjøpt til henne. sånn liten en til å ha ute på terrassen) * sandaler * barne cder * sommer klær hmm.. kommer ikke helt på noe mer... men trehjulsykkel er jo kjekt og.. det fikk snuppa til jul.. hun syns den er stas nå.. men klarer ikke å sykle enda da. men har sånn stang på den så vi kan kjøre henne rundt..
pandabjørn Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 vi kjøpte trillebår, og trehjulsykkel, og en plastikkbrannbil han er veldig fornøyd med det han fikk + at han fikk masse andre leker av sine tremeninger
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Ta en titt på denne 3-hjuls sykkelen på Finn.no - kode: 12514929 Vi har den til vår 2-åring. Brukes daglig, anbefales på det varmeste. Vi har også "normal" 3-hjulssykkel med stang bak, men denne blir nesten ikke brukt. "motorsykkelen" mestret han selv med en gang og freser runt overalt - både inne og ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå