Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Og hva drakk de da i stedet og hvor mye? Gutten min er 1 år og skal begynne i barnehage. Får MME 3 ganger daglig, morgen, lunsj og kveld. Har problemer med å få han til og drikke andre ting, vann klarer han ikke å drikke i det hele tatt, da det virker for tynt.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Vi har ikke sluttet enda, men mener det er ved 1-årsalder man går over til vanlig kumelk iallfall... Men hva annet han skal drikke vet jeg ikke... Ville jo foretrukket at mini drakk vann, men hvis din ikke klarer vann så vet jeg ikke. Mitt forslag er nesten bare å trene på å drikke vann. Håper noen har et bedre svar til deg:) Får iallfall dyttet opp innlegget litt;)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Takk. Har pr;vd aa gi han vann i 4/5 mnd naa, men det gaar bare ikke. Den siste maaneden har han faatt kumelk og, men dette vil han heller ikke ha. Han drikker litt biola, men b;r jo drikke noe annet og. Men tenker at jeg bare faar fortsette med NAN til han klarer og drikke noe annet.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 kan du ikke ha kumelk på flaska da? uten å si noe til han?? eller juice. dei selger sånne små kartonger på butikken, i babyhyllen.. tror det er juice..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Har prøvd å gi han kumelk i flaske, men han vil bare ikke ha. Har også prøvd juice og tilogmed saft. Men virker som han syns dette er for tynt i konsistensen på en måte. Han drikker MME av flaske med kun to hull i smokken fortsatt og sliter med flere hull i smokken. Men takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå