Sunniva78 har to små Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Før var det aldri mer enn 3 timer mellom måltidene, som regel 2-3 timer. Nå siste uka går det ofte 4 timer før han er sulten. Blir 8 uker på tirsdag... Er dette vanlig? Han spiser godt når han først spiser...
Monica&Emma Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei! Min er også litt variabel når det gjelder spisingen, alt fra 2,5 timer til 4 timer vanlig (hun er 8 uker i dag!) Har vært litt grinete på kvelden, så jeg ble enig med helsesøster på helsestasjonen at jeg skal gi litt ekstra med mme om kvelden så hun blir mettere! Synes at så lenge hun legger på seg og alt ser greit ut ifht veiing, gidder jeg ikke å bekymre meg for det akkurat. Fikk beskjed i går at 6-8 måltider er vanlig i døgnet. Så lenge han får det, synes jeg ikke du skal bekymre deg heller!
Barbafin Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Dette regulerer de helt fint selv. Han sier helt klart ifra når hn blir sulten. Dessuten varierer behovet og matmengden hele tiden. Hvis du er veldig bekymret så kan du jo dra og veie han på helsestasjonen for å se at han får det han trenger.
Sunniva78 har to små Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Ok, takk for svar:-) Han legger fint på seg, var over 6 kg på 6-ukerskontrollen:-) Men hvis det fortsetter slik kan det kanskje være greit med en veiing iblant ja... Tryggest det!!
Monica&Emma Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 min veide 4,5 kg i går (8 uker gammel i dag) og det var en annen gutt der som var akkurat like gammel og veide 1 kg mer, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg enda. Men å følge med litt er jo lurt :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå