*En rosa og en blå* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg har mange små, korte kynnere i løpet av hele dagen. (har til nå i dag hatt 3 stk) De er ikke smertefulle. Er dette noe jeg burde ta opp med jordmor, eller er det helt vanlig?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Nei, kynnere er ikke farlige. Det er helt normalt (livmoren som trener seg til fødselen). Hadde de vært farlige hadde du nok blitt advart av legen og jordmor for lenge siden (for ikke å snakke om hvor mange advarsler man hadde fått her på BIM....)... Det er rier som kan bety at fødselen er i gang. Disse er derimot VONDE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå