tjorven75 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 hei og hopp:) Kan jeg slenge meg inn her hos dere? Er ei jente på snart 31 sommre og har termin 11.08.08,har to barn fra før ei på 9 og en på 6..og nå venter vi ei lita prinsesse.Bor i sande i vestfold så er i nærheten av dere alle,flyttet hit i sommer så kjenner ikke såå mange og er åpen for mange flere vennskap:) Er sykemeldt ut svangerskapet pga bl og veldig sterke kynnere til tider..så jeg er sååå ensom på dag tid:) stooor klem Velkommen til deg også )) Selvsagt kan du hive deg med. Fant ut at det var enklere å svare deg på denne måten. Hvor er det du flyttet fra? Er ikke noe særlig å gå og tråkke hjemme uten å kjenne noen, Blir fort veldig ensomt, kjennes hvertfall sånn ut. Heldigvis jobber jeg fortsatt 50%, håper å kunne gjøre det så lenge som mulig. Har kraftige kynnere men har heldigvis sluppet unna bl, det høres virkelig vondt ut! Nå har jeg fri en liten uke, skal bli godt kjenner jeg ))
therese_77***høygravid*** Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei du..har ikke sett meldingen din her:) Er litt grønn på data ser du.. men prøver og følge med,men ikke altid like lett:) Jeg flyttet fra oslo,fant meg verdens flotteste mann her i sande og valget var ikke i tvil:) Fikk fort jobb i nedre eiker..så alt har gått på skinner:) Hvor er det du bor? klem therese
tjorven75 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Meldingen kan fort havne langt bak om det er litt "liv" her. Er ikke den mest drevne på data selv, kan det mest elementære og er fornøyd med det :op Så du har full forståelse fra denne kanten hihi Merkelig det der, er som regel jentene som flytter på seg har jeg inntrykk av hvertfall... Godt at alt har gått så bra da ;o)) Bor i Holmestrandsområdet, en 15 min biltur unna sånn ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå