Gå til innhold

hus

gifteklar gravid og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik at det er mest vi jentene som er opptatt av hvordan hus vi ønsker os osv? Vi driver å prøver med snekkere for å få gjort om et va husene på gården og jeg føler alltid at det er bare jeg som ønsker meg sånn og sånn hus med sånn og sånn vinduer, jeg ønsker meg ikke noe dyrt eller flott hus men jeg har jo meninger om at jeg ikke liker alt på huset slik det er idag og jeg syns det er helt normalt å engasjere seg i hvordan man vil bo. bl.a er det slik at kjøkkenet må byttes da det er gammelt og lite og ikke har noe av det vi ønsker oss av plass o.l. som familie, og når vi bytter kjøkken setter vi inn nye vinduer i frhold til det nye kjøkkenet. nå sier alle snekkere at det vil bli vanskelig med slik vi ønsker oss, og så føler jeg plutselig at det er bare jeg og min mening og at mannen min ikke bryr seg om vi må bo i det slik det er i dag... jeg har alltid følt at det har vært begge som ville gjøre om men at mannen min ikke blir skuffet når vi ikke får det til og at jeg er dum som ikke klarer å smile like bredt om drømmen blir knust eller går i oppfyllelse... andre som har menn som ikke bryr seg om hvordan man bor? "skal være fornøyd man har tak over hodet"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke enig. Her hadde begge sterke ønsker anngående huset vi bygger. Han var egen da det gjalt å velge hus. Vi fikk tegninger på et hus men han nektet for sånn ville han ikke ha det.

Skrevet

vi var begge med å velge hus og planløsning..men når de kommer til det innvendinge er det jeg som får siste ordet..han sier ifra visst det absolutt er noe han ikke liker,men som regel er det opp til meg,for jeg har mer peiling i følge han..(er igrunn enig i det).

men blir kanskje feil og sammenligne nytt hus og opppussing av gammelt hus. viss vi skulle tatt over huset som sto på gården her,hadde det sikkert blitt like dyrt som ved ett nytt..planløsninga er helt fucka..

Skrevet

jeg er gift med en tømrer, og han er nok mer opptatt enn meg.......

Skrevet

vi har også funnet ut at det enkleste ville vørt å bygge nytt og da hadde vi begge vært enige om hva vi ville hatt for vi fant oss et nytt hus sammen men det er umulig å skille ut tomt på gården og da får vi ikke lån til huset så da må vi gjøre om kårhuset og prøve å få det til å "ligne" litt på det nye i sveitserstil men det er ikke så lett da i følge snekker og nå føler jeg plutselig at jeg er alene om å være lei meg for at vi ikke får et hus vi har lyst på og at mannen min bare er lei seg for at jeg er trist fordi jeg ikke får huset "mitt"... det er helt umulig slik huset står i dag og jeg syns det er lite pent, dette er mannen min enig i men nå når vi ikke får gjort noe med det så skal det liksom være greit å bare ha det slik det er.... huff, at man kan bli så lei seg over hus styr, det skulle jo liksom være koselig å ordne seg hus sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...