Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Husker da jeg vokste opp så kjøpte mamma av og til fruktcoctail eller pærer/fersken på boks, hvis vi hadde en knapp mnd økonomisk. Vi åt og koste oss. Grandiosa Kjøttpudding (ferdiglagd) listen kan sikkert bli lang.... Men nå (når jeg vet bedre...hehe) når jeg har smakt dette i voksen alder så er jo det skikkelig dårlig mat? Frukt burde jo stå med hermetegn, at grandisen er "noe av det beste folk vet om" og lager når de skal kose seg og at dette blir servert når folk skal ha gjester forbauser meg. Ikke det at ting skal koste mye, men det finnes rimelige og gode alternativer som fremdeles er kjappe å smelle sammen. Hva mener dere andre?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Grandiosa er nærmest forbudt her i huset. Det er ikke mye dyrere å lage pizzaen selv. Fruktcocktailen lager jeg også selv - et eple, en banan, litt ananas, litt fersken og gjerne litt melon sammen med krem eller vaniljesaus. Billig og godt. Kjøttpudding liker jeg ikke =X Potetstappe, fiskegrateng og kjøttkaker lager jeg også selv. Det smaker mye bedre med hjemmelaget potetstappe enn disse posene man kan kjøpe på butikken. De smaker i beste fall papp! Pitabrød er enkelt, rimelig og rask mat. Lag en deig, la den heve i ti minutter, legg de på en varm stekeplate og stek i 5-10 minutter. Pannekaker er også enkelt, rimelig og raskt. Smelt 1 spiseskje smør og la det avkjøle. Visp sammen eggene og halvparten av melken. Bland så i det tørre. Ha til slutt i resten av melken og smøret. La røren stå til svelling i 15 - 20 min og stek. Omelett er jo også godt, enkelt og raskt å lage...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 NAMMMM....Fruktcoctail....God frukt,kjempe god frukt gommle uten dårlig samvittighet... =0) Meee like....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå