Piipii Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Dere som har dette, er dere fornøyd? Hva slags bivirkninger får dere av den? Jeg fikk satt inn en sånn etter at lillemann ble født (han er 8 mnd nå) men er litt usikker på om jeg er fornøyd. Syns det har vært plagsomt med at jeg har hatt litt blødninger til og fra. Sambo mener også humøret har blitt forandret, og dette merker jeg selv også egentlig. Syns jeg kan ha noen veldig humørsvingninger,men er usikker på om det er pga av spiralen eller fordi lillemann sover dårlig på natten. Syns også jeg har et enormt søtbehov og at vekten har hoppet litt opp. Vet ikke om dette er bivirkninger eller om det bare er sånn jeg har blitt etter fødselen, hehe. Så hadde vært fint om dere som har hormonspiral kunne fortelle litt:)
Sivalur Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Har ikke hatt noe særlig blødninger, har vært deilig å slippe mensen. Men, humøret svinger, kan selvsagt også ha sammenheng med søvnmangel, men synes selv jeg er mye sur (eller ja, samboern synes vel også det.. Vekten prøver jeg å gjøre noe med men det er svært vanskelig, kiloene sitter klistret. Går heldigvis ikke mer opp i det minste. Nå skal den hvertfall ut om et par uker, hvis jeg plutselig mister 10 kilo og blir supersprudlende fornøyd så skal jeg gi beskjed!
Piipii Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Ja kan du ikke gjøre det, helt supert, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå