Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Blir nok ingen barnehageplass på oss på denne siden av nyttår. Æsj!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Såpass ja, var deppa idag da jeg lest ei avisa at det var 80 barn uten bhg plass i vår kommune.. Og vi har ikke fått plass.. Da er det fler enn oss da..
Piipii Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Velkommen i klubben, vi står som 230:( Hvilken bydel bor dere i?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Vi er fra Horten, hvis et var oss du lurte på.. =)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Østensjø bydel. Ille at det skal være så dårlig dekning. HI
Piipii Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Ja det er helt sinnsykt. Man blir så fortvilet av dette her, vet ikke hva vi skal gjøre jeg nå
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Ikke vi heller. Har absolutt IKKE råd til å bli hjemme et år til.. Det går bare ikke... Ringte kommunen istad, de sa det var en midlertid bhg som åpnes 1 .august som skal det skal vedtas plasser til neste uke.. Så vi krysser fingrene....
knøtta Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Fy søren så elendig!. Da er jeg heldig, fikk tulla inn i barnehage på første forsøk og den ligger 100 meter fra huset vårt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå