Gå til innhold

Nr. 213 på venteliste :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nok ingen barnehageplass på oss på denne siden av nyttår.

Æsj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass ja, var deppa idag da jeg lest ei avisa at det var 80 barn uten bhg plass i vår kommune.. Og vi har ikke fått plass.. Da er det fler enn oss da.. :(

Skrevet

Velkommen i klubben, vi står som 230:(

 

Hvilken bydel bor dere i?

Skrevet

Vi er fra Horten, hvis et var oss du lurte på.. =)

Skrevet

Østensjø bydel. Ille at det skal være så dårlig dekning.

 

HI

Skrevet

Ja det er helt sinnsykt. Man blir så fortvilet av dette her, vet ikke hva vi skal gjøre jeg nå

Skrevet

Ikke vi heller. Har absolutt IKKE råd til å bli hjemme et år til.. Det går bare ikke... Ringte kommunen istad, de sa det var en midlertid bhg som åpnes 1 .august som skal det skal vedtas plasser til neste uke.. Så vi krysser fingrene....

Skrevet

Fy søren så elendig!. Da er jeg heldig, fikk tulla inn i barnehage på første forsøk og den ligger 100 meter fra huset vårt!

Skrevet

Noen av dere fra østfold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...