Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Vi får igjen helt utrolige 70.000 på skatten. Det er mannen min og jeg tilsammen da. Jeg får igjen nesten 30.000! Vi visste det ville bli en del, siden vi begge har bevisst betalt for mye etter at vi byttet jobb i fjor vår, men dette er jo helt utrolig. Og så skal jeg skrive på pendlerfradraget også så da blir det enda mer. Åh nå skal vi unne oss noe fint, vi som alltid er så fornuftige og kjedelige!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 sorry, denne ligger egentlig på en annen tråd....
skorpionfruen Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Ohlalala så deilig. Da tar man seg råd til noe ja
Twins i magen <3 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer, det er jo helt utrolig! Så gøy!!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ja, som jeg fortalte i den andre tråden har vi virkelig vært fornuftsmennesker. Bare prioritert sparing til barna og ekstra innbetalinger på lån for å ligge i forkant med tanke på renta. Nå skal vi endelig kose oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå