Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 I natt våknet min gutt på snart 6 mnd. HVER!! time. Han hadde problemer med å sovne også, og sovnet ikke før nærmere 10. Våknet igjen 23.15, så 24.30, neste gang var klokka 02, så 03, 04, 05 og deretter nesten 07. Han sover ellers godt, og pleier våkne 1-2 ganger i løpet av natta, (20.30- 07.00) Det virker ikke som han har det vondt. Han sutret litt, fikk melk og sovnet igjen hver gang. Noe som vet hva dette kan skyldes? (Kunne nesten stilt klokka etter ham midt på natta etter timen)
mams-til-tre Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 sånn er tulla i også nå for tiden. Og hun holder på å få tenner. Gir henne ikke mat når hu våkner, men gir henne en tutt hun kan tygge på , så sovner hun igjen. Slitsomt når de våkner så mye, men et går nok over.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Takk for svar! Kanskje det er tennene, ja. Jeg kjenner ingen ting i munnen... men hvordan kan man merke at det er tenner på gang egentlig?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 ...eller kanskje økedag(natt)? For å få opp melkeprodusjonen?
FanteGuri Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Kan være tenner, da er de ofte urolig gjennom natta. Hos jenta mi ble tannkjøttet hvitt før det etter noen dager brøt fram ei tann.
gulda Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Kan godt være tenner, ja... Men jeg opplevde det samme, da over to uker. Gikk opp for meg at tassen var så varm pga ei llita dunpue, så han var nok ikke sulten -bare veldig tørst..Tok bort puta, og han sov lenge og godt. Så at han er varm er også en mulighet. Tenner er kanskje mer sannsynlig, men n nevner jeg det iallefall.. )
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 sånn har snupp vært nå i en 3 uker... våknet hver time!!! ahh... men vi gir han stor sett vann da på flaske og smokk. også får han pupp 1 gang i løpet av natta... han har jo vært så grei før, la seg mellom 1830-1930 og sto opp 0600. Men i går så sovna han ikke før 2130 (!!!) og våknet 0500! + at han var våken 1 gang pr time ihvertfall! så vet ikke hva som skjer... men kan jo være tenner+at vi har begynt med grøt på kvelden...
Marisola Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 3 UKER!!! Håper inderlig at det ikke fortsetter i natt! Han er også sutrete på dagtid dersom jeg ikke holder ham eller underholder ham. Jeg er alene for tiden, da mann er reist bort med jobb. Har et til ban, så får ikke hvilt meg når han sover. Trenger nettene!! Men det er jo ikke noe jeg kan styre. Håper bare inderlig at det var kun for denne natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå