pablo Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Det går an å være hyggelig her inne, uansett hvor mange spørsmål det er så er ingen spørsmål dumme. Blir så irritert hver gang noen spør om noe så er det alltid en som må svare på en stygg måte. Hvorfor det? La nå heller være å svare da hvis man syns det er et dumt spørsmål. Har heldivis ikke fått noe negativt jeg ennå jeg da, men kankje jeg får det nå. Syns dette forumet er helt topp, bare fol hadde holdt seg til kranglingen på kranglesiden. Si at dere er litt enig da?
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Heisann;) ja eg er enig. eg har heller ikke fått noe negativ tilbakemeld. men ser det er mangen som har det.
Histepist Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg er helt enig! Synes det er helt topp her inne, men blir litt uggen av folk som absolutt må slenge med leppa.... Er så deilig å ha noen å spørre om litt dumme spørsmål
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg må si jeg er helt enig. Netsn så man gruer seg for å legge ut spørsmål, i frykt for å få bare negative tilbakemeldinger. Litt domt at d skal være sånn.
Poteto Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 er og enige i dette.. har fått litt sure svar, men har bare oversett det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå