opsi fødeklar Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som har fått beskjed av lege å ikke ha sex hvis blødninger?
temine Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde blødninger i sist svangerskap (truende abort), og da fikk vi beskjed om ingen sex. Mista så noen dager etter og da var det og ingen sex til blødningen ga seg. Hadde blødninginger denne gang og, og hadde ikke sex da (men hadde ikke vært til lege som sa det). Gikk heldigvis bra denne gang da:) Tror det er forskjell på blødninger og truende abort. Ved truende abort kommer blødningene fra livmoren, andre ganger kan det være slimhinneblødninger, og da er det ikke farlig å ha sex i det heletatt. Mange opplever også blødninger etter sex, og dette er også normalt. Nå er ikke jeg den første til å hoppe i høyet når jeg har mensen heller da, så jeg holder meg gjerne unna under blødninger:D
opsi fødeklar Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Det gjør jeg også. men hadde lyyyse rosa utflod i går og tør ikke ha sex jeg- Altfor redd for å miste, men ser gubben begynner å bli litt sprengt..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå