~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Har nettopp fått det og skal prøve å lære det, skjønner ikke helt det med de lagene:S Noen snillinger som kan hjelpe?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jepp Bare å spørre.. Fyr løs.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Du har ikke sånn pm sak, så du får bare rope her ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå