flipper2 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Er det flere som har opplevd friskt , klart blod på papiret etter samleie? Hadde samleie i går kveld og i dag morres da jeg våknet var det mye blod på dopapiret. Det har stoppet nå, men ble redd det var en spontanabort. Følte også at jeg mistet graviditetssymptomene ( men vet ikke om dette er innbilt). ER dette vanlig? Er 5 + 4 i dag. Noen andre med liknende opplevelser?
opsi fødeklar Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg er også 5+4 i dag. I går hadde jeg litt lyyyyyyse rosa blod på papiret, men ikke i forbindelse med sex. men nå tør jeg ikke ha sex.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg opplevde dette i påsken, va vel 5 -6 uker på vei da, og det gikk bra. Men etter du har blødning skal du vente en dag eller noe sånt før du har et nytt samleie.Syns jeg leste det en eller annen plass. Lykke til
aagder Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde blødning i uke 7, og fikk beskjed av legen med å ta det med ro (ingen samleie, ingen trim, ingen stress) i 2 uker. Kunne gjerne ha sex, men ikke samleie/penetrering, sa legen...!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Men er ikke sex det samme som samleie/penitrering? Ble litt forvirret nå, mener du kanskje oral sex?
flipper2 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 Tusen takk for svar! Ble dere sykemeldte for å ta det med ro?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Jeg ble ikke sykemeldt, men er vel forskjellig fra person til person. Du vett jo selv hvor din grense går på slitenhet, så bare ta livet litt mer med ro enn ellers.
Nina_J Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Hei! Ja, jeg har hatt blødninger etter sex, både i og utenfor svangerskap. Da er det snakk om friskt blod, som gjerne renner ut (!). I mitt tilfelle er det til tider sår livmortapp og lettblødende slimhinne som er årsaken. Det skjer av og til om jeg ikke er tilstrekkelig våt, eller om han støter for langt og for hardt inn.. Det er ikke uvanlig at et blodkar kan sprekke inni der når man er gravid, og at det er det som blør. Jeg hadde tatt det helt rolig. Ikke noe å bekymre seg over
flipper2 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 Takk for gode svar. Fikk beskjed fra legen om ikke å ha sex på en uke. Jeg håper at det var dette som var årsaken til blødningen og ikke at det er en begynnende SA.
Mannemor Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Hei :-) Jeg har fått tre barn. Nesten hver eneste gang vi hadde sex så blødde jeg bitte litt.( I alle tre svangerskapene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå