Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Lillegutt har kolikk. Har vært hos kiropraktor med han, men er ikke superfornøyd med resultatet.. Han er fremdeles ganske hysterisk i perioder! Jeg har også kuttet ut mye i kosten,- melk (men spiser smør, ost o.l), mye frukt, kaffe, cola, sterk mat, nøtter +++ Men hva om det er ANDRE ting han reagerer på? F.eks egg, mel eller melk i det hele. Lurte derfor å prøve mme en dag (og pumpe meg) for å se om han blir fin da. Blir han det, må jeg jo kutte ut enda mer i kosten. Er dette en dum ide?
gullet84 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 ei venninne av meg har kolikk barn, hun begynnte å gi mme og pumpet seg og gav melk på flaske... babyen hennes roet seg betraktlig. Så jeg ville ha prøvd hvis jeg var deg:) lykke til
mamman til to gutter Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Mini hadde ikke kolikk, men fikk utrolig vondt i magen hvis jeg spiste løk. Hadde et par runder hvor han lå og nesten kastet opp (kom så mye gulp at det nesten ikke kan kalles gulp:-() før jeg skjønte at alt av løk, uansett om den var rå, stekt, løkpulver osv osv osv gjorde at han fikk vondt i magen. Så har hatt noen mnd uten posesauser, løk i pastasaus, selv det meste av potetgull har løk i seg! Nå er mini 9mnd og jeg kan spise det meste av løk, bortsett fra rå løk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå