Endelig ny spire i magen Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hipp hipp hurra! Håper du Mathea får en superduper dag, at du får det beste du vet til frokost,lunsj, middag og kvelds. Og at alle små og store er søte og snille mot deg i hele dag og gir deg en en finfin, helmax toppers dag! Vi er glade for at vi får svømme sammen med deg på tirsdager, du er topp altså! Klem Benedicte og mamma`n
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer så mye med dagen! Håper dere får kost dere med kake og gaver :-) Klem fra mamma/Mia
Rødtopp75 og to små Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer med dagen. Håper du får en knallfin dag!
Solstråle72 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer med 1 års dagen til Mathea. Håper dere får en kjempekoselig dag med kaker og presanger :-) Hipp hipp hurra!! Bursdagsklem fra Tobias og mamman!!
smurfen :o) Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer så mye med dagen! Håper dere får en kjempefin dag!
Millapril Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer så mye med dagen! Tenk ett år allerede! Det går fort dette her!
Bellen^2 Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer så mye med dagen Mathea! Dagen er snart over nå og du ligger sikkert og sover søtt i sengen din:) Håper du har hatt en knall dag med alle dine nære og kjære!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Forsinket gratulasjon til Mathea, mamma og pappa. Håper dere hadde en super dag. Klem fra Mathilde og mamman
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Tusen takk for hilsninger Nå er det snart barnebursdag og etter det har jeg feiret tre dager til ende Moro med bursdag. Jeg har fått så mye fint. Alle er jo så snill med meg. I går hadde vi familiebursdag og så utrolig gøy å få alles oppmerksomhet. Hvoren jeg snudde meg, så var det alltid noen som kunne smile til meg. Helt topp. Da jeg la meg var jeg helt rusa på oppmerksomhet - hehe, men sovna med en gang jeg la hodet på puta omtrent. Mamma hilser til alle og sier at hun er glad kvelden kommer og hun kan legge seg på sofaen Klem Mathea, 1 år
eple72 Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer med dagen. jeg har vært så opptatt med alle pakkene og besøkene at jeg ikke har vært inne på nettet, Håper du hadde en like fin feiring som meg. Gøy å bli ett år. Stoor klem ti deg fra oda og mamman til oda
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer så mye med dagen! Håper du har hatt en super dag! Klem fra Camilla og mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå