Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I påsken hadde jeg blødning, og mistet antageligvis den ene av de 2 prøverørseggene jeg satte inn i februar. Legen kunne likevel bekrefte at alt var ok, og at det var EN liten krabat der inne, og alt så bra ut når jeg var på ultralyd nå på mandag. Hjertet slo i full fart.

Men så på tirsdag begynte jeg å blø igjen. uææææ, ble så redd! Ringte legen og jeg kom til ultralyd allerede på onsdag formiddag. Han sa at jeg blødde like under fostersekken, og at det dermed forhåpentligvis kom til å gå bra. Hadde jeg blødd ovenfor ville jeg antageligvis abortert. Måtte holde meg veldig i ro i 2 uker, og så komme til ny ultralyd da.

Trodde bare jeg ville bli glad og fornøyd og lykkelig når jeg bare ble gravid :-) men det er jammen litt av hvert å bekymre seg over stadig vekk. Men men: Prøver å tenke positivt og nyte tiden også!! I dag er jeg 8 uker på vei, og jeg gleder meg til å spre nyheten til familien i helgen!

God helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg så mye. Det er veldig vanlig å få en liten blødning mellom uke 7 og 8. Det er da du egentlig skulle hatt mens om du ikke hadde blitt gravid. Jeg er også en prøverørs kanin :) og hadde dette i mitt forrige svangerskap. Var kjempe redd, blødde tidligere også, ca uke 5. Legen sa dette var veldig vanlig, siden det var i de tider jeg egentlig skulle hatt mens. Blødde også like under fostersekken.

Håper det går bra med deg og lykke til på neste ul.

xxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...